Termeni și Condiții
REGULI DE CONDUITĂ PE TERITORIUL COMPLEXULUI „DOI HAIDUCI”
DISPOZIȚII GENERALE
1.1. Pentru cazarea pe teritoriul complexului, oaspeții sunt obligați să prezinte administratorului actele personale de identitate.
1.2. Plata integrală pentru serviciile prestate se efectuează înainte de cazare sau imediat după cazare.
1.3. Prelungirea termenului cazării peste limita perioadei achitate este posibilă numai cu acordul Administrației complexului și în lipsa rezervărilor pentru căsuțele respective din partea altor clienți.
Ora sosirii: 13:00
Ora plecării: 12:00
1.4. Administrația complexului își rezervă dreptul de a refuza prestarea serviciului și de a evacua de pe teritoriul complexului clientul (sau clienții), în cazul nerespectării ordinii publice, a regulilor de aflare și a normelor de conduită pe teritoriul complexului, fără compensarea costului serviciilor achitate.
CLIENTUL ARE DREPTUL
2.1. Să se recreeze pe teritoriul complexului în perioada stabilită și achitată.
2.2. Să se plimbe pe teritoriul complexului și în afara acestuia.
2.3. Să se adreseze administratorului complexului pentru ajutor (solicitarea ambulanței, acordarea primului ajutor în caz de necesitate sau pentru soluționarea conflictelor și altor situații neplăcute).
2.4. Să asculte doar muzică de fundal, la un volum potrivit, care să nu deranjeze oaspeții din preajmă.
2.5. Să beneficieze de serviciile saunei, piscinei, hipismului, minibarului etc. (contra unei plăți suplimentare indicate în lista serviciilor prestate).
2.6. Să beneficieze gratuit de parcare pe teritoriul complexului.
CLIENTUL ESTE OBLIGAT
3.1. Să respecte regimul de odihnă în căsuțe și pe teritoriul complexului între orele 22:00 – 09:00.
3.2. Să manifeste un comportament corespunzător față de angajați și alți oaspeți.
3.3. Să respecte normele antiincendiu, normele sanitare și regulile de securitate în pădure.
3.4. Să nu lase fără supraveghere copiii minori și să urmărească comportamentul corespunzător al acestora.
3.5. Să se preocupe de integritatea bunurilor personale.
3.6. Să achite orice pagubă materială cauzată complexului sau altor clienți.
3.7. Să anunțe administratorul despre apariția oricăror încălcări pe teritoriul complexului.
3.8. Să parcheze automobilul doar în locurile special amenajate (la parcare).
3.9. Să nu consume băuturi alcoolice în cantități exagerate.
3.10. La părăsirea căsuței, să închidă ușa cu cheia, să deconecteze iluminarea și să decupleze aparatele electrice.
3.11. Să elibereze, în termenele stabilite, spațiul închiriat pentru salubrizare și pentru clienții ulteriori.
CLIENȚILOR LI SE INTERZICE
4.1. Să aprindă focul în alte locuri decât cele special amenajate.
4.2. Să fumeze în interiorul căsuțelor sau în alte încăperi ale complexului.
4.3. Să tragă cu arme de foc sau pneumatice pe teritoriul complexului.
4.4. Să se deplaseze cu automobilul pe teritoriul complexului.
4.5. Să mute, după bunul plac, elementele arhitecturale mici (mese, scaune etc.).
4.6. Să scoată afară bunurile din căsuțe sau saună (mobilier, echipamente, prosoape, veselă).
4.7. Să arunce deșeuri în alte locuri decât cele special amenajate pentru colectare.
4.8. Să încalce liniștea și odihna altor clienți ai complexului.
4.9. Să taie sau să rupă arborii și arbuștii din spațiile verzi.
4.10. Să folosească muzică live.
4.11. Să folosească karaoke.
4.12. Să utilizeze muzica la volum mare!
NOTĂ
Administrația complexului nu este responsabilă pentru pierderea bagajelor și a bunurilor personale ale clientului, pentru cheltuieli medicale rezultate din accidente sau alte cazuri asigurate, pentru cazurile de furt ale bunurilor personale la locul de odihnă, pentru acțiunile ilicite ale altor oaspeți sau persoane terțe, precum și pentru accidente sau alte leziuni corporale produse din vina clientului.
Întrebările care nu sunt specificate în prezentele Reguli de ședere temporară în complexul „DOI HAIDUCI” se discută cu administratorul.
Înainte de cazare, clientul este obligat să ia cunoștință de normele de conduită și să își informeze oaspeții.